Torsdag

Fick jobba över idag. Tack vare att Pernilla gick hem. Bah. Mindre kul. Men jag fick sticka vid kl 19 iaf. Hurray!
Underlättade för Anders va ;P

Har inte mått så bra idag. Kändes nästan som feber.
Kändes som feber igår när jag gick och la mig.

Var ut på krogen igår kväll med Marre & Erika. De var faktiskt helt okej :O Hatar krogen egentligen, men de är ju inte varje gång man går ut en onsdag, så det var ju annat folk där än vad de brukar vara på fredagar och lördagar. Så de var kul :)
Träffade på en heeeel del folk jag inte träffat på ett tag. De var också kul :P hehe

Nu har jag hjärtklappning.

Godnatt eller nåt... eller ej..

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det var ovanligt roligt ute för att vara en onsdag.
Kul folk! tur att jag hann med bussen, höll på bli spårning där. Nu ser jag fram emot "oktoberpartyt" hos dig :)

2007-09-07 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0