Shopping

Blev en runda på stan igår till slut iaf :) Dock en väldigt blöt sådan. Hellregnade. Mycket blött.
Sen for vi mot ikea o de. Köpte en vinterjacka på Stadium. Sen köpte vi korv på ikea. Gott.
Gick in på Coop och köpte lite till maten som vi sedan åkte hem till mig och lagade. Smakade bra.
Köttfärssås och makaroner.
Sedan skjutsa vi in hennes bror och min bror till stan.
Mötte upp Sandra + två till i stan och satt där och snacka ett tag.
Sen for vi mot donken, dock bara parkeringen haha.
Hemåt där Frida och Jessica väntade. Sen åkte de till Knivsta och vi blev kvar hemma. Eftersom inte Terra ville köra mitt inatten och vi inte ville sova där. Plus att Jessica alltid ska dricka. Så vi käkade glass och sen åkte hon hem. Och jag la mig och kolla på Fear factor och messade för fullt.


Idag blev det stan med Mogge :)
Galen brud de där. haha :D
Blev en hel del inköp. Allt från nagellack till underkläder till smycken och toppar. Jösses. Där gick mina pengar upp i rök.
Stötte på brorsan och PG när jag var på väg till bussen iaf. Så fick skjuts hem. :)

Ju mer pengar man har, desto snålare blir man.
Jag har nästan dåligt samvete för att jag shoppa idag också :(
Finns så mycket annat jag måste lägga dom pengarna på... egentligen.
Sen hem och laga mat. Brände mig! Galet ont de gjorde.
De skvätte upp och rakt på handen. Tre blåsor där nu. Ajajaj. Ser dock ut som vårtor.. Hah!

image117

image118 image119



Kommentarer
Postat av: Marlene

Var försiktig i köket!

2007-09-30 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0