Mean Girls

Skurit mig på en kartong idag. De gör ont just nu, de håller på att läka, så varje gång jag sträcker ut fingret så öppnas de igen. Mindre bra och mindre skönt.

Jobb idag. Bara plockning. Sen pratade jag med Terra ett bra tag också. ^^
Handla och sen hem och fixa och trixa.
Städade lite i lilla rummet, bar ut alla puckos grejer i garaget. Tog även bort alla grejer på vardagsrums bordet, så att puckot kan hämta de.

Undrar vad grisen är!? Om han har tat med sig den, är han likamed jätte död!

Har suttit och glott på Mean girls, med bl.a. Lindsay Lohan, tills nu på tv. Trodde att det skulle vara Idol idag, men icke. Bara för att jag slutar tidigare än 20 för en gångs skull och inte missar de. Bah!

image96



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0