Lördag

Todaaay är det ju lördag. Slängt in en maskin tvätt och väntar på att Terra ska höra av sig om hon vill på stan eller icke. Satmaran sover väl, eller så bara ignorerar hon mig ;P
Du är arbetslös kvinna, du ska inte vara trött :P Så är det bara!

Igår var det jobb framtill kl 20.15, som vanligt. Sen mötte jag Terra på parkeringen. Tävlade om vem som kom hem först. Jag vann ;) Jag cykla som en dåre hah. Fast började ju dock lite före men iaf.
Sen skulle jag laga mat var det tänkt, men icke. Så de fick bli en panpizza lite snabbt. Sen bytte jag om och vi for till Marre. Hälsade på ett litet tag medans hon gjorde sig iordning inför krogen.
Följde med henne till bussen och väntade där tills den kom.
Sen åkte vi hem till mig igen och gjorde chokladpudding och snackade med Krull och fick reda på ett och annat.
Käkade chokladpuddingen, tönten orkade inte äta upp sin :P
Sen åkte vi in mot stan där vi träffade Sandra och Mickan ett tag. Sen hem igen och vi mötte på hennes bror på vägen och skjutsa nästan hem han. Sen skjutsa hon hem mig.
Sen blev det att jag satt här och lalla och hade allmänt tråk i min ensamhet.

Det var min fredag.

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0