Ledig

Underbart! Så skönt.
Har legat och lyssnat på radion nu över en timme. Bara ligga och dra sig, galet skönt. Fast nu blev jag tröttare.

Jag har helt gaalet ont i min fot. Eller snarare min stortå. Jag kan inte ens böja den :S Gå ska vi inte tala om, de går inte för fem öre, eller går som jag har träben.
Vettetusan vad jag gjort :(
AJ!

Snart ska jag ta och ringa Lisa också. Ska åka in till stan med henne :)
Blir dels till mammas och pappas gravar och checka läget.. Sen till fondkistan och hämta en till mapp. Sen öb och shoppa loss haha :D

Nu: Frukost!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) Yes, ska köra så det ryker om det ;) Har du körkort? :)

2007-09-13 @ 10:33:07
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0