Jordgubbsyoghurt & fullkornsfingor...

... det blev min middag idag, som jag just ätit upp. Flingorna i sig är rätt äckliga, iaf till fil märkte jag. Men till yoghurten smakar de faktiskt riktigt bra :)

Hemkommen från syrran för ett tag sen.
Blev en hel del diskuteringar och vi kom fram till en del.
Tjänade 40spänn dessutom på tåget, på hemresan. Fick bara betala 25 istället för 65. De tackar man för! ;)

Börjar kl 9 imorrn och slutar kl 17. Underbart om ni frågar mig! :D Slutar ju annars jämt 18 eller 20. Så 17 är rena rama barnleken ^^, hihi

Klino och jag har kommit fram till att vi ska åka till Kanarieöarna i vinter. Den du! ;P Underbart!

image95

Där i hettan ska vi ligga och glassa hela dagarna ;) Hähä




Kommentarer
Postat av: Elin

haha, alltid nåt ;) såg rätt härligt ut med kanarieöarna ju, det skulle inte sitta fel!

2007-09-09 @ 22:55:46
URL: http://elin87.blogg.se
Postat av: Marlene

det där är ju där jag brukar vara varje år :D

2007-09-10 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0