Hitch

Nu sitter jag här och lyssnar Hitch i bakgrunden från tvn.

Idag har jag hunnit med en del. Bl.a har jag städat mitt rum, bytt dator och rensat ur bokhyllan där nere. Även tvättat 3 maskiner tvätt.
Eller iofs, de var inte så mycket ändå. Bara att var sak tog sin lilla tid att uträtta.

Imorrn ska jag smita ett tag innan jag slutar, ska nämligen till banken med brorsan och Lisa. Vi ska fixa nåt med fullmakt och grejer. Och så att de dras pengar (massa) från våra konton varje månad för att betala av huslånet o blablabla. Thats it!
Men och andra sidan får jag börja tidigare kom jag på. Drygt :/


Ifredags så skjutsade ju jag och Terra in Marre och Erika till krogen. Båda var galet på lyset kan jag säga. Haha
Var meningen att vi skulle hem till Marre först, men när vi kom dit så hade de precis dragit sig mot bussen berätta hennes far. Plus att de var väldigt på lyset. Haha.
Väl där vid busshållsplatsen så hittar vi dom. Precis då är det nån snubbe som ska gå över gatan för att snacka med dom eller nåt sånt.
Då lägger Erika av med värsta kommentaren, när hon berätta för oss sen varför han gick mot dom
"... Sen ställde jag mig mot väggen och blunda. Jag trodde dom försvann när man blundade"

Haha, hon har inte alla bollar i luften den damen ibland :D Bra skön!

Väl inne i stan, så var Marre galet, för galet, på lyset. Sen trilla hon in i ett stängsel Haha, såå fult de såg ut.
Bara du som lyckas min vän! ^^, hehe

image85

Bilden kommer dock från ett annat tillfälle :)





Kommentarer
Postat av: Marlene

haha..vi får samla alla pinglor någon dag och ha lite hemma partaj som på den gamla goda tiden. Du vet hur våra spårade middagar slutar. MYYS! Tjejkväll med lite tacos eller något och lite god dricka så klart ;)

2007-09-03 @ 17:04:15
Postat av: Karin

Jaa de måste vi verkligen. Vi styr upp nåt snart!:)
I oktober! ;D Okej, innan också iofs. Kan aldrig bli för många ggr ^^

2007-09-03 @ 23:49:25
URL: http://kokaiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0