Helgen

Dålig uppdatering nu ihelgen, men kan bero på att jag inte haft nån tillgång till dator. Med andra ord, har inte varit hemma mycket. Lite i lördags, då jag var hem och duscha. Ungefär de.
Men tänkte berätta lite om den. Hel kul och dragen helg. Hehe

Började med att jag slutade kl 16 på jobbet. Hem och fixa och trixa sig. Sen kom Terra och hämta upp mig och vi for till Frida. Där möttes vi även av Jessica och Sara. Så satt vi och små drack lite och sjöng singstar. Vi var riktigt duktiga må jag säga. :)
Sen kom de några snubbar, minns inte riktigt vad de hette. Men de drog snart igen och så blev vi själva igen. Körde lite kortspel och sjöng ännu mer singstar osv osv osv.
Sen kom de tillbaka och även Adde. De drog igen och även Sara och Adde blev kvar. Sjöng ännu mer, nu med honom också. ^^,
Han däcka till slut. Och när han väl har somnat är det lönlöst att få upp han igen. Man kan hålla på hur länge som helst. De är galet faktiskt :S
Terra gick och slagga vid 3. Sen bestämde jag mig också för att gå och sova, runt 4 kanske? Sen ringde en vis skit person på Addes mobbe och jag for upp. Så satte vi oss och kollade på Sunes sommar.
Sen sova kl 5.
Vaknade upp vid kvart i 11.
Gick och käka frukost. Kolla tv osv. Käkade korvstroganoff.

Sen for vi hem och fixa oss igen, duscha. Upptäckte att mitt öga inte var sig likt, rött som fan själv och varade och Sen vidare mot Frida igen. Det väntades fest denna kväll.
Vi satt och drack och spela kort och kollade på tvn. Sen var det dags att bege sig. Vilket vi gjorde.
Kom till ett hus. Där det var galet mycket folk. Lalla runt där i några timmar.
Blev förbannad på en grej så mobilen fick sota för de... igen. Stackarn. Denna gång flög en lys grej bort :(
Förra lördagen kasta jag ju den i backen igen, då gick hela baksidan sönder. Smidigt Karin, verkligen!
Menmen. Sen ringde vi folk. Jag ringde upp mina pengar. Vi fick tag på Corre också, haha. Från Bulgarien. Hans tjej var tönt! Må jag säga. Visst Terra!? :D haha

Anton var kåt.
Adde gick med två olika skor på sig, den ena var hans.
Erik gick omkring med en krukväxt han hade hittat. Den fick heta Fido.
Jag plockade rosor och gav till brudarna.
Frida försvann i vimlet.
Terra smsade med Correbruden.
Jessica sjöng singstar.
Sen kände jag inte mer folk...

Tycker synd om tjejen som bodde där. Hela dvd samlingen hade blivit stulen, vilket man egentligen borde kunna räkna med om man har fest med 50+ pers i huset. Sen hade folk spytt överallt, t.o.m. i kattlådan. Stackars katt! Stolar var trasiga och det såg bara allmänt skitigt ut där. Haha :P

Sen åkte vi hem till Frida igen. Gick och sov. Blev galet för jäkla varmt. Var tvungen att gå ner och svalka mig ett tag. Värmen stiger ju uppåt så. Jo. Stängde av elementet och gick och sov igen.
Sedan vaknade vi runt halv 1 eller något sånt.
Käka frukost. Sen kollade vi på nån film, psyk film. Sen blev vi sugna på chips så vi drog till Ica och köpte två påsar och en ostbågspåse och en dip och Cola. Så satt vi och goffla ett tag och kollade på Sunes jul.
Sen var det dags för mig att dra, skulle till Ewa och käka med brorsan och syrran, så Jessica skjutsa ut mig.

Hem och sova.
Sen idag jobba.

Det var min helg! :) Ska inte klaga, den va skit kul! :)

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0