Blää

Att man inte kan göra nånting rätt? Varför ska de vara så svårt?
Bah!


Började ju med att han tog alla grejer. F.U!
Sen när jag ska göra maten, glömmer vispa äggen, blir knas.
Tar för mycket mjöl, klump klump. Hinner inte med de andra.
Häller skiten i fel ugnspanna (Heter de så?) så de blir bara äckel av allting.
Den var hög som ett hus och smaka mjöl och gegga. YES! Kul!

Fan va less jag blir på mig själv!
Åt en halv bit, kasta resten.
Skiter väl i om inte jag får mat, jag överlever nog. Men tänker mer på brorsan, han äter ju inte om jag inte gör nåt :/ Han måste ha mat!

Funderar på att laga till nåt nytt åt honom.. men vad?

Kommentarer
Postat av: Kast med stor

Kan han inte laga mat själv?!

2007-09-20 @ 20:19:54
Postat av: Erika

Karin du är så otroligt stark, beundrar dig verkligen!!Puss på dig, du ska veta att jag tänker mkt på dig!!

2007-09-20 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0