Torsdag

Minsann... Det är det! Jobbade mellan 8.30 - 17. Gick prima. Plockat upp massa varor och suttit i kassan och degat.
Imorgon åker ju brorsan till Prag med jobbet, så blir ensam hemma hela långa korta helgen! Jösses.
Nån som vill sova över? :P

Nu väntar jag på att brori, och kanske Sara?, kommer hem så vi kan få äta. Hungriiiiig!
Idag blir det ugnspannkaka. Blev galet sugen på de.

HA, det var en som såg att jag hade klippt mig. EN! Bah. Och det var Anders. Sen var det han som berätta att jag hade gjort de för dom andra. Hah. Eller okej, Lina kom in och handla, hon såg det också. Så två stycken då.

Stötte på Göran och Elin när jag bikeade hem, så stog och snacka lite med dom. Jösses. De är sjukt allt de här...


NU kom nån hem! Gotta gooo! Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0