Promenix

Nyligen inkommen från en promenad med Marre! :) Var väldigt länge sen de :/ Måste vi ändra på. Vi gick ju alltid förr. ^^

Börjar jobba om en halvtimme. Så nu sitter jag här med en smoothie och två satsumas.  Får bli som ett litet mellanmål. Kommer dock inte vara så hungrig sen vid fyra då det är dags för "lunch". Jobbar ju som sagt kväll idag. Tisdagar är inte roliga. Eller ibland faktiskt. Beror helt på...
Menmen nog tjatat om det.

Jag har en blåsa på tungan. Mindre skönt om jag får säga det själv! :(


Nej nu ska jag knapra vidare.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det var kul att gå lite i morse. prata & så.. nu får vi styra upp det här..måste ske lite oftare! =)

2007-10-16 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0