Maaat

Tack!
Ska snart gå ner och laga till nåt.

Helgen har spenderats både hemma och i Gottsunda.
Fredags var det "fest" hos mig. Adde och Anton kom och hämta mig vid jobbet sen for vi hem till mig. Sen kom Jessica och Micke. Sen även Antons syrra Siri och hennes polare :)
Var en helt kul kväll :)
Som vanligt fick jag inte sova i min säng. Haha.
Sen hände en olycka också. Men men..

Igår låg jag bakis tamefan hela dagen. Såg väl sisodär 3 filmer och en massa tv program under tiden.
Mötte upp Terra och Sara vid bussen in mot stan. Träffa på Jessica och vi gled i en Hälge bil till Gottsunda och hem till Lollo.
Där satt folket och drack och jag drack min festis som vi åkte och handlade.
Kollade en del på fotbollen. Ungefär bara jag som ville se den. 3-0 till Spanien. Men vad gör man? :P
Sen skjuts in till stan av nån som var där.
"Vart är cashen?"
Vi pejjade 150spänn från Gottsunda till Uppsala. Snål jäkel de där. Vad är de? Några kilometrar? Ajaa..
Men gick till bussen, som var seg. Träffade på Johannes och satt och snacka lite grann med honom. Sen däcka han. Väckte han sen när jag hoppa av.

Idag har jag tvättat och handlat och bara segat.
Nu, mat och fixa tvätten!

image134

Vi råkade ramla av stolen ifredags... Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0