Dreams

Terra ringde och väckte mig förr. Hon börjar ju jobba idag. Eller hon har börjat.. för 40min sen. Höhö. Hoppas du inte halkar i sörjan ;)

Drömde att jag var på bio i natt. Det var jag, Marre, Jossa och nån utav Tessorna. Vi fick sitta på olika platser. Jag och Marre fick sitta längst fram, fast typ 5 stolar emellan. Vi satt i nåt litet "rum" allra längst fram, den var liksom under själva filmduken som de andra kollade på. Så där satt vi med typ skrivbordsstolar och bord och satt och kollade på en tv. Det var inte fördraget framför fönstren, så ljuset kom in.
Sjuka drömmar man kan ha.
Sen drömde jag om Mamma också. Hon hade 2veckor kvar. Då skulle vi försöka laga all den mat hon lagade. Typ korvstroganoffen och köttfärssåsen, asgoda! Sen skulle jag skriva upp hur hon gjorde, bara för att jag skulle kunna laga dom sen.
Jösses.
Saknar den maten like hell. Den var ju såå god. Och jag vet inte hur man gör den... :/

På tal om mat, nu kurrar det vilt i magen så bäst att gå ner och käka lite frukost och läsa tidningen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0