Vart?

Den här dagen har gått så fort. Helt galet fort! Vart tog den vägen?
Men den va kul. Haha :D

Idag fick vi hem papprena från begravningen.
Undrar när vi får beskedet då när de släppt mamma fri.. ?

Jag är rätt... jag vet inte vad jag är? Arg? Ledsen? Besviken? Nåt sånt..
Jag vill ju ha nånting att gå till och ta hand om. Att veta att hon är där när jag kommer. Nu vet jag ju inte vart hon är. Hon kan ligga vart som helst. Vet ju inte. :(
Sen att hon inte vill ha sitt namn uppskrivet på stenen, bara de liksom :( Vaffan!
Man kan inte gå och prata med henne på samma sätt när jag inte vet vart hon är. Eller pyssla om runt omkring henne.
De går inte. Och de gör mig väldigt.. Ja, vad jag nu är :(

image19

Kommentarer
Postat av: :/

Varför ville hon inte ha namnet uppskrivet..? Ville hon kremeras?

2007-05-21 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0