Sjukt ont

Onsdag idag igen då. Meaning stress dag. Jag och Danne rensade lagret igår, så de slapp jag idag, tack och lov. Så strosa mest omkring idag, eller bytte etiketter. De tycker jag är duktig på de Hah. De menar väl att de inte orkar göra de själva. Men jag tycker de är helt okej faktiskt. :P
Varorna kom rätt sent idag, vid kl 5. Inge bra, då blir det ännu mer stressigt. Men vi jobbade på jäkligt bra, så vi fick bort en hel del faktiskt.
Jag tror att "Teddy & Freddy" tycker jag är en bitch eller nåt :D Haha. Jag påpekar vad dom gör, varje gång ungefär. Men jag blir så galet irriterad på dom. Vaffan, dom jobbar gaalet segt, sen ska de alltid ha samma vagn. Sa att de kunde ta en varsin förut, dom ba "Nej, de går bra" Vaddå går bra? De gör det inte. Eller de kanske de gör, men de går ju bara så mycket långsammare då.
Men idag, i slutet, tog de faktiskt varsin vagn. Jag fick chock!
Sen gör de en massa andra saker också. Men orkar inte lägga ner tid på att skriva de ;)


Kollade på Greys anatomy nyss. Var bra, förutom i slutet. Pappan dog. De kom upp minnen då. Då blev det lite för mycket för mig. :(


Har sjukt ont i min tå. Eller på sidan av tån. Det är inte bra! Inte alls. Måste kolla upp de. Den växer ju :/ Fan, kan ju inte böja på tåjäveln. Då avlider jag.




Fländers är en krokofant och Schonas hör konsiga saker. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0