Rejsa!

Rätt vanlig dag igår på jobbet. Förutom att Terra kom och hälsa på :) Tog en promis med Marre sen också!

Sen på kvällen drog jag och Terra ut på äventyr. Drog till Allianshallen och kolla på nördarna som var på Birdie 17.
Då träffade vi på Jocke, Linkan, Terras bror och nån till. De hade en hoppborg där utanför haha. Mobbat xD
Sen drog vi och höll dom sällskap på donken. Då såg vi även grabbarna Rasbo. Baah!
Efter de drog vi på en liten tripp i stan och lalla. Tog ett rejs på Gränby parkeringen haha. Drog till en annan donken och käka glass. Och sen åkte vi hem. De var min kväll de. Rätt trevligt ändå :)

Får la se vad som sker i dag då. Eller i kväll... eller nån gång. Bah!

Kommentarer
Postat av: Tjippen

Vad är det för teckensnitt du har? Och hur fixar man dit en egen bild där uppe? (som din rosa blomma) =)

2007-05-19 @ 12:57:09
Postat av: Karin

Tjippen: Teckensnittet är bla verdana och sen så redigerade jag i stilmallen under header.

2007-05-19 @ 13:42:52
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Tjippen

Okej. Men klistrade du in en länk till bilden då eller..? Och vart under header?

2007-05-19 @ 14:16:16
Postat av: Karin

Tjippen: Ja de gjorde jag. De står
#header {
background: #FFFFFF url(här klistar du in länken)

2007-05-19 @ 14:35:46
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0