Måndag

Idag var de jobb igen. Alla varor kom sent, vilket blir galet mkt att göra imorrn. Doh! De är drygt att plocka på tisdagar. Då vill man bara ha allt överstökat.
Fan, plockar ju varor varje dag. Måndagar kommer det nya + fryst. Oftast tisdagar finns det kvar från måndagen. Onsdagar blir de först att rensa lagret och sen kommer de nya varor, dom hinner man aldrig med. Bara för att de kommer galet mkt färskvaror jämt. Sen torsdagar är de varor kvar + att de kommer fryst. Och fredagar kommer de färskvaror och att rensa lagret. Yey. Börjar faktiskt tröttna lite på de. Har ju ändå gjort de i 7månader nu. Och ungefär varje dag. Blir ju till att lära sig kassan sen också..

Fast ska inte klaga, har ju världens bästa arbetskompisar juh! Fast iofs finns ju det dom som är lite små dryga ibland. Hehe. Nämner inga namn ;P

Helt sjukt, 7 månader, de e galet länge egentligen kom jag på nu..

Helt ointressant inlägg, men what the fuck. Jag har ingen fantasi just nu.
Tycker jag är bra bara för att jag skriver här överhuvetaget.. Hehe.

ica

Ja, jag jobbar på ica (roligare än de låter :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0