I'm a very very good girl.

Haha ohja, jag är. Enligt mig själv iaf. Och dom på jobbet ;)
Dagen började med att de första jag fick höra var att gå och sätt dig i kassan. ,
Gulp tänkte jag. Men då vare bara att jag skulle ta igenom allt för gruppboendena. De gick prima.
Sen fortsatte jag att sitta ända tills kl 12. Då kom Cicci och bytte av mig. Sen gick jag dit lite då och då och hjälpte till när de blev köer.
Gooodiiie jag är ;D
Haha. Med tanke på att jag haft största skräcken av att sitta där. Men de gick ju prima. För de mesta iaf :)

Idag fick vi hem brevet, eller de va nåt kort liknande, där de stog att mamma ligger i jorden nu.. nånstans. Vi kunde inte fått veta de innan i söndags då. Med tanke på att de var morsdag och allt. men nejnej inte det.
De var i fredags dom hade gjort de...25/5...Gosh...
Helt sjukt...

Ska jobba på lördag också.. och söndag vad jag vet nu. Fick frågan idag om jag ville jobba på lördag, då ska vi nämligen stå ute och sälja jordgubbar. Så kom och köp då :D

Snart ska jag börja grädda pannkakor/plättar.. Har inte bestämt mig än vad jag ska göra. :)


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Anna

Yeah it is :D ! Kram

2007-05-31 @ 16:48:01
URL: http://annasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0