Begravning

I fredags var det dags för mammas begravning. De var både fint och sorgligt på samma gång. Tänk att hon är borta.. Jag har nog inte fattat de riktigt ännu om jag ska vara ärlig. Iofs är ju ingenting sig likt. Händer dock inte mkt här hemma, om inte jag fixar de förstås...

Jag vill bara flytta, och de NU! Jag pallar inte med "denna det". Men iofs det är väl ändå dags att flytta snart. Har ju jobb och så nu, så klarar mig väl. Men de blir ju jobbigt om man ska flytta in till stan, eftersom jag jobbar här. Men men, man får väl åka buss. Eller åka med nån jobbarkompis, om man lyckas bo nära nån utav dom och jobbar ungefär samma tider. Då är det ju perfekt :)


begravning


Här är alla blommor som släkt / vänner / bekanta har fixat och som låg på kistan på begravningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0