Shopping

Måndag idag, menas jobb. Jobba och slet i några timmar. Men smet ut till Jullan för de mesta. ^^,
Sen fick jag stå där ute i 2 timmar, segt! Riktigt segt om jag får säga de själv. Dom längsta timmarna jag har stått där iaf.. Ack å ve. Men ah. Sen kom Salle och bytte av mig.
Då tralla jag hem och bytte om och greja, menat att jag skulle ta bussen som gick fem i halv. Men Terra ville med så vi tog bilen.
Gick och kolla. Shoppa lite! :) Gick runt där tills kl 19 då allt stänger. Då fick vi för oss att dra till donken och käka. Så vi drog tid och klämde i oss en varsin Big Mac & Co. Sen åkte vi vidare hemåt och kom la hem runt halv 9 kanske.

De var min dag de.

Imorrn blire jobba först till kl 14,30. Sen iväg till banken... Sen möta upp Terran vid bolaget, för då är det hennes tur att köpa. Hähä. Yeaah.


Kommentarer
Postat av: Tuffs

så jääääävla awzome :D

2007-06-12 @ 01:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0