Red blooded women

Okej kanske inte blooded, men red iaf :P Galet va jag brände mig på armen idag.
Sa de också då, nu kommer jag bränna mig på armen när vi satt och åt. Mycket riktigt, de gjorde jag. Haha men men.
Var nämligen och badade på fyrishov idag med Marre, Terra och Niklas. Mycket trevligt och mycket varmt och mycket skönt i vattnet :)
Träffade även på Emelie och Magnus. Sen även Emma, våran gamla prao elev på ica. hehe :)
Såg ju även E-look aliken. Baaaaah hah ;P Terra vet vem jag menar ;)

Imorrn är det dags att jobba igen. Pallar inte. Menmen de blir nog göj. Hoppas Jullan jobbar, då blire funfunfunny!

Sen fyller Terra år på Tisdag, har lovat att följa med henne till bolaget då, hon fyller ju 20 satt. Man ska ju dit på sin dag, så är det bara. Men tyvärr kunde ju inte jag göra de, allt är ju alltid stängt på min födelsedag. Bah.

Nej, dags att göra sig redo för sängen, jobb som väntar imorrn.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0