Minsann...

Ja du, de är inte lätt när det är svårt!

Igår var jag först hemma och sola och tvättade. Sen så drog jag och Hanna in till stan för att möta upp Jessica och Hanna i stadsparken. Hittade på dom, dom hade även fått besök av några luffare där. Bah.
Fick fan gräsfläckar tack vare han den jäveln!! Baaaah. Mörda.
Vi spelade nämligen fotboll hah :P Vi vann. Eller jag och Hanna. Vi fick poäng bara för de andra körde fult spel och fällde mig. Minsann!
Menmen. Sen drog jag, Jess & Hanna till Seven. Mötte på Anton & Co i kön. Bah bah baaaaah igen!
Jess & Hanna drog runt kl 2, så då var jag där själv i en halvtimme ungefär. Haha fyfan, gå aldrig på krogen själv, fan va tråkigt :P Eller mötte på Anton ett litet tag som stod och dansa för sig själv på dansgolvet, men han fick syn på sitt gäng och försvann :P Jojohejhej
Sen tog man bussen vid halv 3. Hem och sov! De var de ungefär..



Fuck it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0