"Kan Veronica komma till kassan tack?"

Undrar hur många ggr jag har sagt så idag. Massa såna där konsiga saker som hände idag, som varken jag eller Lina klara. Så då blev de till att ropa på Veronica.

Har suttit i kassan... HELA dagen! :) Fan va duktig jag är. Fyfasiiiiiken. Haha. Har lärt mig massa idag. Har ju ropat i högtalartelefonen också, baah höll på att första gången, men sen gick de bättre när man gjort de ett antal ggr efteråt.
Jag och Lina satt idag, kilometer långa köer, kilometer höga kundvagnar.. osv osv osv. Alla handlar ju en massa till midsommar. I vanliga fall hade jag fått panik av att sitta där i ruschen. Men klara de galant idag. Ja, jag skryter över mig själv, bara för att jag är stolt över att jag klarade allt de där under all den press under timmarna. hihi.
Visst har jag klantat till mig ett antal ggr, men vaffan, man lär sig av sina misstag jue.

Innan jag började, kl 12, så var jag in till tandläkaren. Över full buss :/ Sen blev de varmt också. Hade ju jacka på mig, de va kallt innan :P Sen efter tandis, tog jag bussen till... ehm.. ah nånstans. Skulle gå till minneslunden och hälsa på mamma. Gick vilse totalt. Har ju bara vart där 1gång innan, och då åkte jag bil, och kom dessutom från ett annat håll. Så hittade inte alls. Gick fan en mil och virra omkring. Lovar! Menmen jag hittade fram efter mycket om å men. Då plockade jag lite blommor jag hitta och satte i dom i en sån där sak med vatten i. Men dom drunkna där i, så fick fylla på med en massa stenar för att de inte skulle de :P
Sen gick jag och "kollade" på en massa gravar, även mammas släktingars familjegrav. Såg Hammarsköjds grav också. Den är ju inte direkt liten den. Den ligger precis granne med släktingarnas grav där. Så ah.
Sen gick jag egenom hela kyrkogårn. Sen ner på stan och vänta på bussen. Sen hem och byta om lite fort och sen iväg och jobba.

Fan jag blir nästan arg asså, jag menar med att vi bara har en minneslund. Men mamma ville ju ha de så. Men där kan man ju inte fixa fint och gå till och snacka typ. Nu i minneslunden vet man ju inte vart man ska fixa och snacka, eftersom jag inte vet vart hon är. De känns dumt :( Skti grejer!


Ne nu ska jag dra mig.. blev långt inlägg idag..ojoj.
Jag är heelt körd i huvet just nu. Man får ju tänka galet mycket när man sitter i kassan. Gulp!

Imorgon så ska jag ta bussen ner på stan med Julia, vi ska först till polisen och hämta mitt pass. Sen tänkte jag dra med mig henne när jag ska till banken också. Sen blir jag upphämtad av far min, ska åka till syrran och fixa handfatet hon har pajat hah :)


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0