En sån där lista...

Är: Mätt och belåten för tillfället.
Ger intryck av att vara: Ett tvättäkta pucko ;D haha
Mår: Som jag bör.. (?)
Ska: Ta hand om tvätten snart
Har: Ett spec öga
Bör: Glömma
Kan: Ploppa med örat
Blir glad av: De finns mycket
Vill ha: Ett liv
Skulle vilja: Att mamma & Tina kom tillbaka
Tycker om att: Jobba, haha. Och vara med mina smulor förstås!
Drömmer om: För mycket
Längtar till: Bulgarien! :)
Fasar inför: Bouppteckningen
Har ett brinnande intresse för: Hmm.. tåls att tänka på.
Bryr mig om: Många och mycket
Trivs med: Mina smulor
Känner obehag inför: Framtiden
Planerar att: Bli rik och fly min kos
Bor i: Villa
Skulle vilja bo i: Ja, säg de...
Klär mig gärna i: Kläder ;P
Äter gärna: Mat
Dricker gärna: Mjölk & Oboy
Tränar: För lite
Tittar ofta på: För mycket tv & dataskärm och rumpor ^^, haha
Lyssnar ofta på: Alla
Läser: UNT
Prenumererar på: Ingenting..
Idag: Tvättar jag igen
Imorgon: Är det måndag och dags för jobb.
Igår: Var jag ut på krogen bl.a.
Nu: Ska jag ta hand om tvätten
Vill se: ....
Vill göra: Nåt åt mitt liv..
Glad över: Att jag har ett bra jobb med mycket bra jobbarkompisar!
Arg på: För mycket...
Stolt över: Mina vänner och familj
Rädd för: Bouppteckningen
Nyfiken på: Hur du funkar egentligen?
Lycka: Är när man hittar en fast kletad tjuga under skon
Sorg: Finns för mycket sorg.
Älskar: Mina vänner, familj & släkt
Hatar: Att dom dog!
Äter: För två personer.. minst!
Sover: 1 min 120säng
Dansar:
Jämt
Lever: Förhoppningsvis imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0