Avlider

Seriöst, fy i helvete vad ont i käften jag har. Tror de är visdomstanden som håller på att ploppa upp. Sate.
Haha ser ut som en köttbulle på kinden. Är mega svullen. Kan inte gapa mer än 1cm typ. Baah :|
Inte är de kul inte. Kan jag inte påstå.
Ont från örat och ända ner till halsen. Abooow!


Jordgubbsförsäljningen gick ju prima den. De var jätte fina och jätte stora. Provsmakade en del. :P
Ibland blev det t.o.m kö. Gosh i taket
Bytte av ibland med Salle, så vi turades om att stå mellan 10 och 16 ungefär. Fast jag stog där ute mest :P
De va kul juh! Hah
Imorse frös man nästan, då man stog i skuggan. Men sen emot förmiddagen så blev de sol. Och jösses vad varmt det blev. Blev helt röd på ena sidan, dvs armen och ansiktet ungefär. Eftersom de va bara sol på ena sidan. Ehm ah.
Men sen fixa vi fram ett parasol. Perfa! Iofs så var de ju bäst för jordgubbarna också, de blev helt mjuka och bara kladda typ.


Nej nu ska jag och min köttbullskind gå och göra nåt annat.
ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0