14 f*cking days!

Ni brudar vet vad jag snackar om. :D
Nämligen BULGARIEN!! YEYEYEYYEYEYEY Wihoo De närmar sig med stormsteg!

Har inte haft nån skriv lust de senaste dagarna, därför ingen uppdatering. Menmen, ingen som klagat så vaffan :P

Idag var den tråkigaste jobbdagen på vääldigt länge. Fyfasiken. Fanns noll att göra. Okej, jag har rensat igenom all juice & kräm sen körde vi hyllorna. Sen har man inte gjort mkt. Okejdå rensa frysen också :P Men sen så har vi inte gjort mkt :P
Bengan har semester nu i två veckor, sen när han kommer tillbaka har jag semester 2 veckor. Wohoo. Haha :P

Jag
och brorsan lagade fiskpinnar till middag, haha mästerkockar ;) Gick nästan bra. Haha men de gick att äta iaf, de e ju huvudsaken iaf. :)

Pallar inte skriva mer just nu. Hihi bajbaj

Kommentarer
Postat av: Tuffs

Jo, jag har varit skitarg för att du inte uppdaterat, bara inte visat det ;)

2007-06-26 @ 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0