Första dagen efter semestern

Må först och främst säga att det faktiskt var riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet! :) Trot eller ej, men så är det. Vi har riktigt kul om dagarna. Hehe :)
Men man har ju missat en hel del märkte jag. Det hade hänt allt från att några killar snodde öl till att en unge pissa på sig vid kassan.
Sen har vi ju nästan fått Icas kärlekspar. Oooh ;P Kan tyvärr inte säga mer, då jag lovat att hålla tyst pga av vissa anledningar. ;P

Dagen började med att kl 10 började jag och då var det dags att hjälpa grabbarna med frysen, dock inte de roligaste men måste ju göras det med.
Undrar hur många ggr jag har berättat om min fot idag. Har haltat omkring och bara haft allmänt jävla ont! Usch. Nu är den blåare än igår. Ajaj. Sen undrar hur många ggr jag också hört att jag ska kolla upp den. Men äh :P
Kanske... nån... gång... senare! :P

Men iaf. Jag fick plocka till hemkörningarna. Sen plockade vi varor och hade oss. Sen fixade jag och Lina frukt & grönt. Sen frisserade jag purjolöken.
Sen har grabbarna garvat åt mig pga min kära fot. :/
Sen har jag och Lina även frontat en hel del och sen bara snackat en massa skit :P Osv osv osv.
Stod och snackade med Marres mamma ett bra tag också. hehe! :)
Slutade kl 18. Och då vare bara hem och laga mat. Brorsan får plocka ur diskmaskinen, klarar inte att gå mer idag :/ Aoouh! Varje steg är en plåga haha.

Stackars S då, de var inte hans dag idag hehe. Först imorse hade de hänt nåt. Sen på lunchen så först spiller han mat på tröjan. Sen när han skulle dricka sitt kaffe, splash och där låg de i knät pån. Hehe. Sen tappa han grejer efter de med.


Btw, må ju säga sen att bitar i yoghurt är bra snusk! Tviii!


v 33! :)



En dag efter jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0