Vardagsrum

Dåligt med uppdateringar som vanligt. Men men...

Idag har vi fixat i vardagsrummet. :) Fick hem soffan idag. Sen drog vi fram bordet och grejer. Så nu har vi ett vardagsrum igen. Ett riktigt! :)
Där har vi suttit hela dagen ungenfär.
Gick till ICA och köpte middag. Hem och laga och sen kolla på film i vårt nya finfina vardagsrum. Hähä.
Sen satt vi och svulla i oss chips, dip och cola också :S Mindre bra! Men äh, man lever bara en gång ;) Och en glass som efterrätt. Höhö
Har tvättat idag med. Dock råka jag färga mina linnen. xD Så nu är de gråa istället för vita. Smidigt! :D Men det är inte hela världen faktiskt...

Jag vill ha ett körkort. Jag ska fixa ett körkort. Nångång...
I april har Anders sagt att han ska övningsköra med mig, för då har karln haft de i 5år. Haha. Vi får se hur det blir med den saken. :)

I går var jag på stan med Mogge! :) Köpte julklappar. Eller jag gjorde. Så nu har jag bara kvar ungefär.
Ska köpa nåt mer till Oliwer och nåt till L. Kan tametusan inte komma på vad jag ska köpa till han. Så svårt!
Om ni har några förslag, kan ni gärna skriva en kommentar! :)

Ne nu ska jag gå och sova eller nåt. Har inte ens varit uppe i 12 timmar, men vad gör de? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0