Roomservice is the shit!

Kan man säga, så jäkla bra program! :) Hehe

Började ju som sagt halv 9 imorse. Blev stressigt för min del när jag väl kom till jdit. Fick springa mellan kassan och en överfylld mjölk kyl. Jösses.
Fick börja med att kolla datum på allt och plocka bort, blev en vagn. Sen plocka upp allt där inne. Tog ett tag, med tanke på att jag fick springa som en tok fram och tillbaka.
Men sen kom Anders kl 10 och hjälpte mig. Tacka gud för de ungefär!
Han var överglad.
Jag blev överglad.
Det resulterade med att vi blev fjolliga haha. Men jäkla kul vare! ;D
Sen blev det plock i hyllan och plocka i äpplen i påsar och kassan en del.
Sen kom ju Julle också! :D
Har nog inte garvat så mycket på veckor, haha. Vi har riktigt kul ihop.
Västdans!! Hahah!
Sedan blev det upplock av färskvaror innan det blev dags för min del att gå hem.
Satt i kassan sista halvtimmen, kollade på klockan 18.05, "Jösses jag har ju slutat! Och här sitter jag!"
Har inte ens koll på klockan när man ska gå hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0