Juldagen

Igår, om någon missade det, så var det ju Julafton.
Travade iväg till jobbet kvart över 8 och jobbade till kl 1. Terra kom på besök också. Hon fick med sig gratis bröd hem. :) Hoppas de smakade. Hehe
Haha hennes kommentar då:
- Kommer det pipa nu när jag går ut?
Jag:

- Ja, självklart, vi har bakat in larm i bröden!

Haha de va kul! :D

Sen fick jag fylla på alla drickabackar. Tungt och jobbigt. Haha. Blev helt svettig där ett tag. Anders stod och kolla på.
Plockade en alla färskvaror och började pricka av lite från de andra burarna. Men orkade inte sen, de va tråk :P
Gick och satte mig i kassan ett litet litet tag istället.
Sen kom Lina och hälsa på lite.
Fick skjuts till tågstationen av Anders :)
Åka till syrran, och trava hela långa vägen dit med all packning. Varmt som as!
Kom dit och för ovanlighetens skull blev det mat INNAN Kalle :| Alla var hungriga. Dock inte jag.
Så käka och sen glo Kalle. Sen var det dags för julklappsöppning. Ungarna tyckte vi var sega på att öppna.
Är helt nöjd med julklapparna :)
Sen kollade vi på Shrek 3, som nån av ungarna hade fått i julklapp. Och käkade massa massa godis och ost och kex.
Vi åt upp ett helt smörgåsrån paket. Tror dock det var mest jag... Men vaddå, de är gott? :D
Glo lite tv och sen var det dags att spriiinga till tåget. Hann med, som alltid. Skickliga!
Sen trava hela vägen hem också.

Min julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0