Fräädag

Jösses, vad tog denna veckan vägen? :O Redan fredag och helg imorgon. Och på måndag är det Julafton. Kors i taket!

Jobbat idag. Tre kassor öppna i prencip hela dagen. Vilket är ovanligt. Alla handlar ju de sista inför måndagen. Alla kommer med överfyllda vagnar. Det var ovanligt om nån handlade för under 1000lappen hah.
Sen fick jag ansvaret för mjölk kylen. På med en skiva och lalla igång. Går prima de! Haha :D
Fick hjälp av Lina som spillde ut julmust på golvet.

Fick julklappar av chefen idag :D
En kalender, en penna, ett kuvert och en julklapp.
Har dock redan öppnat dom. Blev nyfiken. Sofie likaså hah :P
Jäkligt fina presenter faktiskt! :)

Kom hem och spelade lite Guitar Hero med Brorsan och Forslund. Jag vann... nästan!
Sen drog dom. Brorsan till stan med PG och co. Och Forslund hem till sig.

Min middag blev en 5dagars gammal yoghurt och en chokladbit från chokladkalendern xD haha

Nu ska jag nog gå ut och gå med Putte! Den du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0