Shalalala la

Vad sker idag? :S
Iofs jag blev bjuden av Lina att komma till jobbet och käka tårta nu idag. Men vet inte om jag pallar.. än iaf :P
Läste en artikel i UNT för ett tag sen idag.. Om att flytta hemifrån. Jag kommer ju fan inte att ha råd att göra nånting. Inte om jag bor själv och måste pejja allting själv osv. Bläsh!
Varför ska allt hända? :|

Igår så var vi ju på cityfesten... Själva "stan" där allt hålligång höll till, där spendera vi ju typ bara timme. Sen resten av tiden satt vi i en bil. Både på Max parkering och käka och på vägen hem/dit! De var lönsamt va? ;P
Sen hade vi en aggressiv Jessica i bilen också.
Vi, Jag och Terra, körde allsång på vägen hem för att inte slockna. :)

Terras
lilla kallsup på Max parkeringen var förbannat kul. :P Inte kul att hon höll på att kvävas eller nåt sånt :P, utan att de såg förbannat kul ut :P. Sen hennes stönande. Haha! Jaa, jösses du.
Sorry Honey, men de va kul hahah :D ;P


Btw, Gävle har världens minsta Max hah :P

Kommentarer
Postat av: Karin

vilket max var du på då? de har ju två:) ett litet som är mest en drive, och en "normalstort"

2007-08-12 @ 12:59:25
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0