Korv och bröd, eller heter det bröd med korv?

Nyligen hemkommen från jobbet. Jobbade sent idag.
Började med att jag rensa lagret i 3h.
Sen blev det en hel del kassasittande och springande med olika saker.

Imorse var jag så galet jäkla stressad :/ Käkade frukost 11,50, började kl 12. Höll på att göra sönder garagedörren också. En grej på nyklarna fastnade, och gick givetvis sönder, så de gick inte att stänga. Sen gick de inte att öppna heller. Och klockan gick. Fick panik. Bengan blir sur om man kommer försent :P. Fick upp dörren till slut och upp på cykeln och rejsa ner till jobbet.
Men jag hann! :)

Har precis käkat upp mina korv med bröd, eller bröd med korv? Shit the same. Jag åt de iaf. Smakade bra!
Var meningen att de skulle bli korv och pasta, men ingen orkade göra iordning de, så leta upp lite bröd i frysen som vi tina. Bidde kanon de.

Snart ska jag äta mina vindruvor :)

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0