Då var det Augusti också...

... Närmare bestämt den 1a.

Jobb idag igen... Kväll.  Gick bra. Jag och Lina satte oss i varsin kassa mellan 17 och 20. Rätt skönt och inget trassel. Eller jo, en gång. Men de löste sig med lite hjälp av Jocke.

Vilket system vi hade idag med juicen, Jag, S och Patrik. Hah. Jag pratade med Patrik i telefon, som stod ute i butiken, och som sa vad som behövdes och jag förmedlade till S som rotade fram de. Haha lite kul vare. ;)

Nej nu ska jag nog gå och dejta kudden. En dag imorrn också. Lång dag dessutom!

Patrik om nyponsoppan vi drack idag:
- De här är ju sånt här man dricker när man är magsjuk.
Ett tag efter..
- Fan va länge sen de var sen jag var magsjuk föresten...


Adiooooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0