Burr i kolan

Då var onsdagen snart slut också. Gosse vad fort de går.. Veckorna alltså.
Jobb från 8.30 - 18.00. Satt och läste Bilsport i kassan när det var som lugnast, vill säga att det var galet dött så man kunde sitta och läsa. Kassan ungefär hela dagen lång.
Sen lyckades ju Julle komma förbi precis när jag sluta så stog och snacka massa med henne och hon skjutsa hem mig med ^^,
Stog och snacka utanför mig också ett bra tag. Sen skulle Brorsan och Mattias åka och käka. Så jag hängde med dom. Men först till ICA och panta massa. Blev 88kr totalt :P Den du! Så, 44kr rikare!
Sen cykla vi till Vreten och käka. Fick skjuts av Mattias på hans kärringhoj (Eftersom jag hade min cykel hos Terra). Jag satt på pakethållaren och höll i paraplyet och han trampa haha. Fult!
Satt där ett bra tag. Sen gick vi till Terra och hämta mina grejer och cykel.
Träffade på Plutten på vägen dit. Han har stylat sin lilla moppe. Haha va söt :D

image79

Våra heta små donken doggisar :P Dock kommer jag inte ihåg vad vi döpte dom till...


Kommentarer
Postat av: Jess

Bengt, Bosse och Sixten va? :P

2007-08-30 @ 00:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0