Smaljeans

Måste börja med att kvällen igår var lyckad. Vi var ut och firade Frida som fyllde 20år. Började med middagsbuffe på Thai village, vi var ungefär 17pers. Långbord. God mat, god dricka, trevligt sällskap. Sen begav sig halva sällskapet ut och andra halvan hem. Vi som gick ut drog först till Terrassen och hängde. För att sen dra vidare till Etage. Sjöng karaoke för Frida, drack drinkar och dansade. Träffade även på en gammal klasskompis som berättade att han ska bli pappa. Det är väl bara att gratulera då ;D
Vid halv 2 tog jag, Sara och Terra bussen hem för att sedan slockna i sängen.
Råkade fastna på vimmelbild igår, så sitter och väntar på att segtrattarna ska ladda upp bilderna. Verkar ta tid...

Hade föresten på mig mina smaljeans igår. Woho! Var ju bara tvungen att köpa dom förr, de var snygga, billiga (99kr på rea, kostat 500kr)  men dock lite för små. Men igår minsann fick jag på mig dom. De gjorde iaf mig glad :)
Vågen går åt mitt håll.

Fast nu har jag gjort chokladpudding som jag ska proppa i mig. Sara ska hjälpa mig att köra massa av pappas saker till syrran. Flyttar fan om en vecka. Allt måste bort!
Paniiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0