Konversation med en telefonförsäljare

- Hallå?
Hallå, vem är det jag pratar med?
- Karin...
Jaha, jag ringer från blablabla. Är det du som är mamman i familjen?
- Ehm... nej det är det inte.
Nehe, vet du när hon kommer hem?
- Alltså.. hon gick bort för tre år sedan.
*tyst* oj ursäkta, har du din pappa hemma då?
- Han gick också bort för tre år sen..
Men gud ursäkta.. Får jag fråga hur gammal du är?
- 23..
Jaha men dåså, är det alltså du som har premuniationen?
- Njae, det är brorsan och han har flyttat.
Jaha.. *tyst* Men då får jag tacka för mig. Jag ber tusen gånger om ursäkt. Och ha en fortsatt trevlig dag.
- De är ingen fara.
Tack hej
- Tack hej..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa ni är jättegulliga!

Och ang det här inlägget så tycker jag dom borde kolla upp fakta först. Blää idioter.

Puss

2010-02-18 @ 19:08:07
URL: http://jessplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0