High Heels party

Igår var jag, Terra och Sara iväg till Saluhallen, Platina och var på High heels party med Nelly. De var ganska lång kö redan när vi kom, då var den väl halv 9. Dom 99 första fick ju ett par skor. Vilket vi fick!!! Haha! Vi måste ha varit precis bland dom sista, tror Sara fick den sista lappen av en av tjejerna där som delade ut de. Så de var ju kul :)
Sen minglade vi runt där, kollade på alla skorna man fick välja bland. Hittade ett par coola, men frågan är bara hur f*n man ska kunna gå i dom överhuvettaget. Gick ju i mina högaste igår, dog nästan haha! De är lättare att gå i dom inne, än ute. Så man får väl ha dom om man ska vara inne helt enkelt.
Såg även Kenza. Bruden är fan snygg alltså! :)

Drog efter ett tag, efter våra gratisdrinkar, vidare till Katalin. Skulle träffa Hanna och Anton o Co. Men hittade bara på Hanna. Drog efter 5min igen vidare till Red room för att träffa Aron och Jimmy. Sen satt vi där tills vi skulle ta oss hemåt. Bussarna hade slutat gått, så de fick bli taxi för mig, Sara och Jimmy. Sen hem och sova. Däckade i sängen med mobilen i högsta hugg pga smsande xD


Vaknade kvart över 4 idag. Kanske inte så bra. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0