Sjuuuuuuuk

Kunde såå inte sova inatt. Först kunde jag inte somna. Sen vaknade jag hela tiden, antingen av att jag hosta så lungorna flög upp eller att jag hade ont i halsen eller nåt annat. Skulle ju upp 04.40 men vaknade ungefär 20-30min tidigare och låg och halvdog. Helt slut. Ögonen går i kors.

Gick till jobbet och var där. Vid 14 bestämde jag mig för att gå hem. Då hade jag lidigt tillräckligt. Är hellre hemma och är sjuk nu än på onsdag fredag eller lördag. Då har jag fullt upp och andra planer. Så då måste jag vara frisk!
Lina tror det är grisfebern likaså Terra. Så jag har säkert de. Haha! Eller inte.
Blir nog hemma imorgon också. Som det ser ut nu iaf. Ledig på onsdag, men då har jag fullt upp. Brorsan kommer och sen klockan 10 kommer aktionsgubben.
Har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Det är mycket på g för tillfället. Så... ah!




http://2.bp.blogspot.com/_Zr4ZOWQfnpA/SnFZ1l-QUeI/AAAAAAAAGHw/D7QCs1ygTl0/s400/bloggphoto_102553sjuk_16842965.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0