Härliga lediga onsdag

Jobbdagen gick bra. Lärde upp Jocke i kassan. Kommer ihåg när jag fick lära mig kassan. usch! De var precis under påskruschen då det är som mest. Men se de gick ju bra, är ju den snabbaste nu haha! :P

Träffade förövrigt på Pilen igår. Det var inte igår. Måste varit när vi slutade nian nångång. de var ju ett ex antal år sen. Ganska kul ändå. Han har fått världens dialekt... Lite småländsk bonde utöver de hela. hähä ;)

Imorgon ska jag in till stan. Ledig. Ska luncha lite med Sara och kanske Terraberra? Om hon inte ska pierca tungan vill säga. De visar sig. Annars så måste jag till apoteket! Får inte glömma. Annars är jag död inom några dagar.
Okej, fullt så illa är det nog inte. Hah!

Bäst att runda av och gå och sova sig lite!

Nattinatti folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0