Sopstationen

Sitter och tar igen mig lite nu. Har hållt på i några timmar nu av att städa och rensa osv. Brorsan och Mattias kom vid 12-13 någon gång och hjälpte mig ta loss sänggaveln på dubbelsängarna då jag inte fick loss den. Sen kom även Sara efter ett tag, så lassade vi bilen full med skit som vi skulle kasta på sopstationen. Gick bra, förutom att jag skar upp fingret på en tavla. Mindre skönt om jag ska vara ärlig.
Sen åkte vi tillbaka och bestämde oss för att testa om vi fick in sängen i bilen. Det fick vi efter mycket om och men. Var tvungna att ta bort benen först. Sen kom Jonas och Matte förbi i sin gamla amazon och snacka lite. Sen fick vi åka med luckan öppen, men nerstängd. Sen fick jag sitta baklänges och hålla i den så den inte skulle åka ur. Haha! (Vad mycket sen det blev)
Tänk om herr konstapel skulle kommit!

Dock åkte luckan upp en gång, så var tvungen att kasta mig ut där mitt på vägen för att gå och stänga igen den. Haha!

Nu sitter jag och väntar på att Sara ska bli klar hemma hos sig, så vi kan börja fixa där inne. Och sen gå och handla lite käk och sen laga mat. Börjar bli hungrig!

Kommentarer
Postat av: georgia

aa exakt, som balmains typ :)

2009-02-07 @ 19:02:44
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: georgia

haha ja precis, balmain ligger på 15 000kr, haha oftast att man köper så dyra

2009-02-07 @ 19:28:39
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0