Ny soffa



Vaknade kl 9 idag. Vaknade av att jag var så fruktansvärt nervös, hade drömt nåt med gastrokopin jag ska göra. UGH! Jag kommer såå dö!
Men låg kvar ett tag för att sedan gå upp och fixa mig och käka frukost. Sen kom Lisa och hämta mig och vi åkte och kollade på soffa. Det blev en, en grå med schäslong. Dock tror jag det är precis sån som Tessa har. Men men, de visar ju bara att vi har samma smak ;)
Den är iaf najs och var billig. Så varför inte slå till? :)

Ikväll var det ju planerat att jag skulle till Frida på födelsedagsmiddag. Men eftersom Tessa inte ska dit, som är min ända skjuts dit, så blir det hemma. Eftersom hon bor ute i bushen så är det svårt att ta sig dit och hem. Och eftersom jag jobbar imorgon, vill jag gärna komma hem. Lite tråkigt, hade sett fram emot de. Men men, de får bli en annan gång :)
Blir nog lugn hemma kväll framför melodifestivalen istället.
Men de går ju bra de också.


Kommentarer
Postat av: Malin

vilken fin=)

2009-02-21 @ 16:03:58
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: georgia

mysig soffa :)

hehe får se faktiskt, ska nog vara med vännerna. sj?

2009-02-21 @ 16:12:10
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0