Fredag den 13de

Då var det dags för fredag den 13de. Har aldrig märkt någon otur på denna dag. De var väl bara dom där engelska killarna som kom in imorse och höll på att krångla och jag fick panik för att jag är sämst på engelska. BAH! Sånt får man verkligen ångest över.
Annars har dagen flytit på bra. Började ju 8.30 imorse och jobbade till 17. Det har väl inte hänt på... okej, de har aldrig hänt! Har nog aldrig slutat 17 en fredag. Slutar nästan jämt 20. Men men, jag klagar inte!
Eller jo, de hade varit skönt att jobba till 20, då jag inte har nåt att göra för tillfället. Kan inte börja med maten än heller, eftersom Sara inte kommer hem förens ruunt halv 9.. Så.. ah! Då blire tacos och chilla lagom. Jobbar imorgon igen.
Ne nu ska jag nog ta och göra om min bloggdesign faktiskt.. Det blir nog nåt liknande jag gjorde till Tessa, fast annorlunda.
Same same but different som thailändarna skulle sagt ;)


chhiiillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0