Fucking Muppsala

Är hemma nu. Kom hem igår. Vilket jag inte var så överlycklig över. Jag hatar fan fucking muppsala! Jag mår bra när jag är i Stockholm. Jag gör de. Måste flytta dit.
Jag kom att tänka på de igår, att jag mådde så bra när jag var där i Stockholm, när vi drog ut, staden, människorna. Allt!
Har lite planer längst inne i huvet. Får se hur det går sen...
Vi var i alla fall ut i fredags. Först drog vi till Cattelin och hälsa på Sebbe. Sen drog vi vidare till Victoria. Satt i VIPen och pimpla rosé med ägaren haha. Ganska skön kväll!
Sen hade ju Tezza låst in nyckeln så vi fick sova hos hennes kompis/granne Sebastian sen vid 9 tiden gick vi hem till henne då hennes pappa hade kommit med extra nycklar.

Börjar jobba imorgon. Vill inte. När vi åkte förbi jobbet när vi åkte hem, så fick jag en knut i magen. Jag vill inte vara på de dära jäkla stället! Jag vill inte!

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0