Hemma i det tråkiga igen

Jaa då var man hemma. Eller okej det var några timmar sen. Men jag har hunnit sovit lite middag på två timmar först. Innan vi tog bussen hem så körde vi en meny på Max.
Helgen har annars varit hela sjukt bra.
I fredags så vart de utgång på Huset. Var meningen att vi skulle nån annanstans, dock hittade vi aldrig dit efter typ 45min promenad. Så det slutade på Huset. Träffade på Sebbe som fick en utskällning hah! Försökte få tag på Jossa i några timmar, tillslut gav jag upp. Hade ju även försökt få med L, men utan resultat. Vid 3 tiden blev det en taxi hem, då vi hade så ont i fötterna att vi knappt kunde stå på benen. Hem och sova som en stock. Upp vid 10 för att käka frukost med en bakfylla. Inte det roligaste. haha!
Sen blev det en vända på stan. Var meningen att vi skulle träffa på Mr L. Bidde inte så. Dock träffade vi Elin istället. Gick till hotellet och fick massage. Det var en... konstig upplevelse. Då jag tydligen var jätte spänd längst ner på ryggen och jag trodde han skulle gnugga bort huden på mig.
Kvällen var... konstig. Blev en del missuppfattningar så tillslut tog jag och Sara en taxi till Toxic strax efter tolvslaget. Lagom runda under fötterna och sura. Dansade tills svetten rann rent ut sagt.
Träffade "Bodil och Petra" som vi så glatt har döpt dom till. Haha! Sen gick vi tillsammans mot vårat hotell där vi hängde utanför ett tag. På vägen dit trodde jag mina fötter skulle dö, så det blev till att gå barfota. haha! Lagom kallt sådär.
Träffade på en ännu skummare typ där utanför. Han dissade vi sedan och drog upp på rummet där jag däckade av trötthet medans Bodil hoppade i min säng. Somnade vid 6-7 tiden. Petra hade tydligen dragit när vi vakna. Började packa lite och drog sedan och käkade lite frulle för att sedan gå och packa igen osv.
Det var de..
Förövrigt har jag inte använt hälften av allt jag hade med mig. Bah! Dessutom vägde min väska 10kg. Jag lovar, jag vägde den när jag kom hem. Inte undra på att axeln var mörbultad.

Kommentarer
Postat av: alexandra





Gött! hur känns det att vara hemma igen då?





2009-04-06 @ 13:32:54
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Therese

Varfor fick Sebbe en utskallning? Haha! Hade ni kul da!? Sorry att jag inte skrev tillbaka ang Ambassadus, han hade bytt jobb! Puasssss

2009-04-13 @ 05:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0