Etage

Sprang hem från jobbet igår, för att hinna byta om och göra mig klar för att sedan ta bussen hem till Hanna. Sällskapade med Sara på bussresan. Väl där var det ju meningen att vi skulle dra oss till Stockholm för en utgång där. Klockan gick och Hanna var ganska seg, även fast hon haft flera timmar på sig. Så vi hade kommit dit vid 24, var inte lockande, med tanke på att sista bussen eller nåt gick halv 3. Så nja. Vi stannade i tråkUppsala istället. Vid halv 1 snåret ungefär kom Frida. Som hade glömt sin plånbok i bilen sin. Så hon hade inga pengar och inget leg med sig. Mamma Karin lånade självklart ut pengar åt jentan.
Travade iväg till O'corners (?) och mötte upp två av Hannas kompisar. Sen drog vi alla till Etage där vi blev bjudna på de ena och de andra. Haha!
Satt där tills lite över två, då jag gick och hämtade upp en väldigt full Sara på vägen för att se till att hon kom med på bussen hem. Hon har ju en förmåga att missa bussen annars.
Fick släpa med henne och väl på bussen pratade hon på så alla hörde nog. haha! Träffade även Fjortis där, som jag satt och snacka med hela vägen hem medans Sara pratade glatt med Snygg-Liza.
Väl hemma lyckades jag få i henne lite mackor och möglig ost haha! Sa åt henne att inte äta den, men hon tuggade på så glatt.
Tills imorse då hon frågade om hon hade käkat den där osten igår. Jajjemen de har du. Haha!
En ringde vi lite samtal och Sara tog över telefon och berättade godnattsaga för Jonas.


Bilder kommer när jag får dom :)

Kommentarer
Postat av: alexandra





ja, me like very much :)



2009-04-18 @ 22:03:01
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: klara

tack:)

2009-04-19 @ 01:09:56
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0