Tv-kändis

Ja ni... vilken dag det har varit! Fyfan!
Behöver jag säga mer än att Här och Här bl.a...

Dock behöver jag säga att vi inte har gjort det. Yvonne Linné kan ju slänga sig i väggen!
Det handlar om bäst före, och då är det bäst före. Baah!
Tänker inte ens förklara, det blir bara fel iaf.
Dock har vi bara fått bra kritik från kunderna, att de litar på oss och att de håller på oss! :)
Inte är det nån som har klagat förr innan miljötanten kom och klagade.
Hon klaga på att det var för varmt i mjölkkylen, konstigt vi hade nyss fått varor, klart det blir varmare då.
Och som kyckligen som hon nämner i klippen, där hade kunderna frågat efter dom ett bra tag. Så vi la ut dom. Precis då kom ju hon dåra och börjar klaga på att de är för varma.

Jag var med på tv4 nyheterna! :P
Finns att se på webb tvn på hemsidan
Sen filma Svt mig när jag satt i kassan, dock visa dom inte de. Skönt! :P

Tycker så synd om Bengan :/


image162

Mitt kära kära Ica Sun! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0