Skit grejer

Idag satt jag i kassan stort sett hela dagen. När jag kom hem har jag bara suttit.
Fan vad jag sitter! :|

Ska fan stå och käka lunch imorrn! :P
Ända sedan jag lärde mig kassan så har jag fått sitta där, stort sätt varje dag. De är inte kul. Förr rörde jag på mig jämt, nu får jag sitta och vara trevlig. Det syns på kroppen, att jag rör mig mindre nu än förr iaf.
Gosh i taket!

Imorrn blire nog en hel del kassasittande. Doh!



Skaffade ny mail/msn idag. Tyckte det behövdes lite förnyelse. Är ju fan 21bast nu, då kan jag inte ha den jag haft sen mellanstadiet :P


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA, ja! Ricki är också kul men jag har inte sett det på flera år! Jag kollar på Jerry Springer istället, det är så extremt underhållande! :D

2008-01-10 @ 21:26:33
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0