Promenad och städning

Dagen har spenderats hemma. Vaknade vid 13 tiden. Då gick jag upp och kasta in lite tvätt i tvättmaskin. Käka frulle och sen gick jag ut på en promenad i 55min. Det var ju så fint väder idag, solen sken och det var lagom varmt, så då bestämde jag mig för att gå en lite runda. Gick Marres och min runda, dock hoppa jag över skogbiten. Men annars så.. nästan!
Hem och fixa med tvätten och i med en ny.
Sen fick jag för mig att börja städa och plocka av. Det är så förbannat äckligt i de här huset. Usch!
Så ah, var tvungen att göra nåt åt saken. Blev väl lite bättre iaf. :)

Sen blev det tacos dags för Brorsan och mig. Skulle ha ätit det igår, men vi blev bjudna till Mattias föräldrar så vi åkte dit istället och käkade.
Men iaf. Till tacosen som vi dukat fram så prydligt på vardagsrumsbordet så glodde vi film. En andra chans hette den. Bra film!

Sen blev det Guitar Hero. Och nu sitter jag här...

Kul söndag va? ;D


image172


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0