Mot Stockholm!

Vad kul att många tyckte om nya designen :)

Imorgon bär det iväg mot Stockholm med Marre! :) Ska bli skitkul. Jag är ju en riktig Sthlmälskare. Har alltid velat bo där. Skulle inte förvåna mig om jag bor där en dag!

Men vad är det man inte får missa i Stockholm? Vilka affärer bör man kolla in? Lunchställen?


Idag kom Anders tillbaka från semestern. Eller okej, han kom tillbaka igår. Så nu är allt som vanligt igen. :)
Men jag klagar inte. Det är alltid lika roligt när han är där. ^^,
Grabbarna grus är galna. Haha

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa visst e hon ;-D
Ååå vad skoj med sthlm, är tyvärr inte så hemma på stockholm med lunchställen å så, men de e ju en najs shoppingstad :-)

2008-01-21 @ 21:41:14
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det beror ju lite på vad man gillar, men söder är ju bra på mode numera, hela götgatan kryllar av bra butiker och så den nya gallerian förstås :)

2008-01-21 @ 22:22:07
URL: http://pernillaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0